Heeft u een organisatie waar veel F2F gesprekken worden gevoerd met prospecten of klanten? Zorg voor een algemene leidraad van deze (type) gesprekken zonder de eigenheid van uw medewerker te verliezen.
Een duidelijke gespreksstructuur per flow, per type gesprek. Uniform voor gans de organisatie.
Hoe kunt u eenduidig evalueren als er geen consensus is over de manier van gesprek voeren?
Heeft u veel F2F gesprekken in uw organisatie?
Ooit al gedacht om de kwaliteit van de gesprekken te koppelen aan de verloning?
Hoe kunt u voldoende coachen als er geen consensus is over de manier van gesprek voeren?
We hebben twee type gesprekken voor u opgenomen zodat u inzicht krijgt van de manier van werken!
Ontdek zelf hoe u uw organisatie kunt helpen door de vertegenwoordigers allemaal op dezelfde kwalitatieve manier in te zetten.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.